Flower draw.

Drugi tydzień ferii rozpoczęty. Dni wolne mijają zdecydowanie za szybko. Dziś chciałabym Wam pokazać ilustrację, stworzoną przeze mnie wczoraj wieczorem. Jest to gałązka kwitnącej jabłoni bądź wiśni ( jak kto woli 😁). Jest to typowy jak dla mnie rysunek, ponieważ jest wykonany tylko czarnym cienkim pisakiem. Ilustracja należy do serii botanicznych rysunków, które rozpoczynam właśnie tą kwitnącą gałązką. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. 
Ja jestem zadowolona z mojej pracy, podoba mi się efekt końcowy.

Nie będę przedłużać, zapraszam do oglądania! 😉
Zachęcam do komentowania i oceniania ilustracji!






Miłego po południa! 😉

Komentarze

  1. Po raz kolejny udowadniasz, że masz talent :)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne prace! Jest na czym oko zawiesić. Na pewno tu wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Dziękuję ;)
      I zapraszam oczywiście ;)

      Usuń
  3. So nice art, love it! Have a nice day! ♥
    New post is on my blog: Visit me, Malefica

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna ilustracja. Uwielbiam oglądać rysunki przedstawiające rośliny :),

    OdpowiedzUsuń
  5. Agh... u mnie ferie również przemijają... bardzo szybko.
    A co do rysunku - no to jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny rysunek i duży talent. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna dobra praca. Bardzo lubię kwiatowe motywy.
    Obserwuję i pozdrawiam. :)
    alabastrowaherbata.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zajrzyj także: