Book time - wzór pieczęci personalizowanej.

Dziś przychodzę do Was z czymś innym niż zawsze. 
Jest to mój autorski pomysł na wzór pieczęci spersonalizowanej dla czytelników. Nie widziałam takiego wzoru, który najbardziej by mi odpowiadał, dlatego też postanowiłam go stworzyć sama. Bardzo mi się podoba, jest prosty,  a zarazem minimalistyczny ( chyba mogę tak to określić ). 
Zdjęcia wykonałam w idealnej ( jak dla mnie ) scenerii do czytania i odpoczynku w stylu Hygge.

Hygge - to duński klucz do szczęścia, jest to odpowiedni nastrój tworzony przez otoczenie, w którym się znajdujemy tj.: świece, ciepłe światło, koce w różnych fakturach, poduszki, czy coś co ubieramy np.: grube swetry czy skarpetki. 
Mam nadzieję, że udało mi się wytłumaczyć tym co nie wiedzą czym jest hygge ... 😊

Zapraszam do oglądania! 
Zachęcam do komentowania i oceniania poprzez reakcje. 😉





Taka pieczęć spersonalizowana to dobry sposób do oznaczania książek w swojej bibliotece domowej.
A co Wy o tym sądzicie?
Życzę miłego weekendu! 😉

Zachęcam do oglądania starszych postów.



Komentarze

  1. Great post dear, so nice and interesting.
    Like it so much!

    Have a nice weekend, darling! New post is on my blog.
    Visit me, and follow. Hope see you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę super! Zazdroszczę talentu. Same zdjecia tez bardzo mi się podobaja, mają fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podziwiałam ludzi uzdolnionych plastycznie. Niestety nie mam talentu. Ale Ty masz bardzo duży!
    Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna pieczęć! gdzie je wykonujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na razie to tylko projekt. Są takie strony jak Retronadruk.pl i tam można zaprojektować swoją pieczęć ;)

      Usuń
  5. Fajna pieczęć i świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieczęć wygląda pięknie i bardzo oryginalnie. Hygge czytałam ale jakoś do mnie nie przemówiła 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! To naprawdę świetny pomysł!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz talent. Pomysł naprawdę mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, mi by się pewnie nie chciało, śliczne

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł :) No i praca śliczna jak zawsze w Twoim wykonaniu ♥

    Buziaczki ;**

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. *,* cudny pomysl i cudowne wykonanie, kreatywne i to bardzo ! :)
    zapraszam na www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł, będę musiała to zastosować przy moim zbiorze. Powiedz mi jak można taką pieczątkę zrobić ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ;) Są takie strony jak Retronadruk.pl bądź sweetprint.pl tam można wybrać sobie gotowy wzór ;) Ja na razie zastanawiam się, którą z tych stron wybrać ;)

      Usuń
    2. Nie wiedziała, że są takie stronki :) Będę musiała tam zajrzeć i być może coś sobie wybrać :)

      Usuń
    3. Jeśli zamówisz daj znać czy jesteś zadowolona ;)

      Usuń
  13. Cudowna pieczęć! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy pomysł i ładne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. It looks amazing!


    Have a lovely day!
    Tsukiakari from murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna pieczęć. Bardzo mi się podoba pomysł wykonania jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna, niejednej bibliotece czy szkole by się takie przydały

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę fajnie się prezentuje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest wspaniały! Z przyjemnością wstawiłabym do środka nazwę mojego bloga albo moje imię i nazwisko i stworzyła takie oto stemple :D
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł jeśli często pożyczamy swoje książki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę piękny! chciałabym mieć taką pieczęć do oznakowania wszystkich moich ukochanych książek!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy pomysł. Nigdy wcześniej nie słyszałam o czymś takim, ale bardzo mi się to podoba.
    http://wanilioweimprowizacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pisałam to wcześniej i teraz napiszę - masz wielki talent nie zmarnuj tego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejcia jak my kochamy Twojego bloga! Cud miód! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super pomysł:) I bardzo fajny wzór pieczęci :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje zdjęcia są przecudowne, na pewno zostanę tu na dłużej 💜

    OdpowiedzUsuń
  27. Książkę Hygge bardzo lubię, a projekt pieczęci super

    OdpowiedzUsuń
  28. Chce taką pieczęć! Przepiękne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zajrzyj także: