Compass II

Niedziela, ostatni wolny dzień w tym tygodniu... to wrzucam coś nowego! Dziś przedstawiam Wam znowu kompas, ale w innej odsłonie, więc coś innego. 😊 
Moim zdaniem ta ilustracja również nadaje się na wzór tatuażu, dlaczego nie? Może napiszę króciutko co tam narysowałam, a więc jest to kompas wzbogacony o kontynenty oraz różne ozdobniki. Efekt końcowy jak dla mnie, wyszedł tak jak chciałam, czyli bardzo dobrze. 
Jest to ilustracje wykonałam kilka dni temu, jest ona jedno kolorowa - czarna, ponieważ w tym kolorze całość prezentuje się najlepiej.
Dość pisania o rysunku.. 
Zapraszam do oglądania! 😊

Zachęcam do oceniania i komentowania ilustracji poniżej.




Miłego dnia! 😉

Komentarze

  1. Także mi się wydaję, że rysunek w czarnych barwach prezentuję się lepiej niż miałby być kolorowy :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę mieć taki tatuaż! Byłabym zachwycona, gdybyś stworzyła jakiś wzór np z książkami! :D (mam w planach w przyszłości zrobić sobie tatuaż ;P) Pozdrawiam! Ola z
    https://wroclawianka-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post darling, so nice and interesting.
    Like it so much. Have a nice day!


    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, bardzo pomysłowy rysunek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow tatuaz bylby idealny!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakby tam na dole była kotwica to byłabym nawet chętna na wzór takiego tatuażu.
    Planuje od dawna coś podobnego, ale jeszcze sama nie do końca wiem czego chce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elementy można dodawać do wzoru, ja akurat stworzyłam taki ;)

      Usuń
  7. O kurcze.. rzeczywiście nadaje się na tatuaż i szczerze mówiąc bardzo mi się podoba c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna świetna ilustracja! Masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wzór na tatuaż wprost idealny :D już wiem do kogo się zgłosić jak będe robić kolejny :D
    ps: spodobało mi się u Ciebie-dołączam do grona obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, bardzo oryginalny wzór! W sam raz na tatuaż.

    Pozdrawiam, ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale slicznie! obserwuje
    pozdrawiam
    riwlawn.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne! Twoje malunki nadają się na powieszenie na ścianie jakbyś je sprzedawała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny super rysunek. Czarno białe barwy idealnie do niego pasują.
    https://wanilioweimprowizacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna śliczna ilustracja ! :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana masz bardzo wielki talent i dalej go rozwijaj, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pomysłowe, tez myśle że czarno białe prezentuje się najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne <3 Talent jak się patrzy

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przyznać, że świetnie się ta ilustracja prezentuje! Można tylko pozazdrościć talentu :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wygląda ten rysunek! Chciałabym mieć taki talent!

    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy kompas już widziałyśmy ^^ Ten jest również super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, jestem pod wrażeniem! <3
    Piękno samo w sobie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Woow! Podoba mi się, wygląda cudownie! :*
    Obserwuje :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz wielki talent! to niesamowite 😍 zazdroszczę i czekam na więcej! 💯http://nouw.com/wikaziolo/diy-31980769

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne :)
    Zapraszam do siebie https://womenlikeitpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. great post and very nice blog
    i following you now, follow me back please
    SimonetaBlog

    OdpowiedzUsuń
  26. Sama to robiłaś ? No to muszę, powiedzieć, że świetnie to wygląda ;)
    Z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie :
    https://kobiecomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sama, każda moja praca zamieszczona tutaj na blogu jest narysowana przeze mnie. Wszystko ręcznie rysowane :)) Dziękuję!

      Usuń
  27. Naprawdę masz talent ♥
    Zyskujesz nowego obserwatora ♥

    Pozdrawiam :)
    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomyślałam tak samo: projekt tatuażu! :D
    Fajnie, geometrycznie tak.
    Też rysuję, dlatego pytam: robisz linie proste sama czy pomagasz sobie np. linijką?

    http://screatlieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dłuższe linie rysuje za pomocą linijki, żeby wyglądały estetycznie, natomiast krótkie linie rysuję już bez użycia linijki, daje rade :D
      Dziękuję! I pozdrawiam! ;)

      Usuń
  29. Masz niesamowity talent! Ciekawie wyglądałby ten kompas taktycznie jako tatuaż !

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz niewiarygodny talent . Piękne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zajrzyj także: