Tea time - Kaligrafia.

Dziś przychodzę do Was z czymś czego dawno tu nie było - czyli Kaligrafia . 😊
Uwielbiam herbatę, szczególnie w okresie jesienno - zimowym, stąd też taki a nie inny napis. 
Jest to dopiero druga kaligrafia jaką tu zamieszczam, ale na pewno będzie tu tego więcej.
Wykonałam ją za pomocą kilku rodzajów czcionek, tylko w jednym kolorze - czarnym.. jakby inaczej. Efekt końcowy bardzo mi się podoba, mam nadzieję, że Wam również! 

Nie przedłużając.. Zapraszam do oglądania! 
Zachęcam również do komentowania i oceniania 😉





Miłego wieczoru! 

Komentarze

  1. Wow *-* jak ja bym chciała tak umieć. Zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah zawsze podobają mi się twoje prace, zazdroszczę Ci, że masz taki talent <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Grafika idealna na koszulki i kubki! :) Ja także uwielbiam herbatę! <3
    Masz talent dziewczyno! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki napis oprawiony w ramki mogłabym powiesić na ścianie w kuchni. Piękna kaligrafia.
    http://wanilioweimprowizacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim marzeniem jest nauczenie się kaligrafii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam książkę Kaligrafia - planuję zrobić o niej post, więc warto śledzić ;)

      Usuń
  6. Chyba każdy z nas uwielbia o tej porze kubek gorącej herbaty, a co do rysunku myślałaś może o ich drukowaniu ? Z chęcią bym taki powiesiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślałam o tym. Może coś w przyszłości się pojawi ;)

      Usuń
  7. Pięknie Ci to wychodzi, rozwijaj się dalej! Powodzenia i pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  8. I znowu jestem pod wielkim rażeniem Twoich prac! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz duzy talent :) piekne wykonanie i widac ze wlozylas tez sporo pracy w samo wykonanie zdjecia :) super

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczo to wygląda, oczyma wyobraźni już widzę to na ścianie. Świetnie wyszły te litery, niesamowicie równe jak na ręczną robotę.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post! najbardziej mi się podoba ten post i tam te poprzednie posty są mega <3 Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Odkąd u szkole pojawił się konkurs kaligraficzny bardzo mnie to interesuje :) Super praca!

    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam taką grafikę :) idealna na kubki, koszulki, zeszyty ale też jako element zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Za każdym razem gdy tu wchodzimy pojawiają się coraz to lepsze rzeczy! SUPER

    OdpowiedzUsuń
  15. look amazing! Wonderul post daring, so nice,original and interesting! Love it!
    Enjoy in weekend! Follow u!

    New post is on my blog.
    Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  16. I jak zawsze to mówię 😀 masz talent :D www.meriskarecenzuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tego typu grafiki, szczególnie powieszone jako obraz w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, wygląda to bardzo profesjonalnie. Tylko po zazdrościć takiego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie piękne😍 Podziwiam ludzi, którzy umieją robić takie ładne rzeczy, ja niestety nie nadaje do czegoś takiego. Ślicznie wygląda ten napis :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastycznie Ci to wychodzi <3 Mam nadzieję, że będziesz częściej udostępniała posty o kaligrafii :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie napisane, bardzo lubię takie małe dzieła. Obsersuje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zajrzyj także: