Butterfly tattoo.

Halo halo! Dziś chcę Wam pokazać nową ilustrację/wzór tatuażu, który ostatnio stworzyłam. 
Zainspirowałam się aplikacją Pinterest. Jest to nietypowy motyl, wykonany czarnym pisakiem do tego wypełniłam go czarnym Promarkerem oraz ołówkiem. 
Mam nadzieję, że Wam przypadnie do gustu i się Wam spodoba.
Ja jestem zadowolona z efektu końcowego.. zastanawiam się jakby się prezentował jako tatuaż już wykonany na ciele.. 😉
Nie przedłużając..

Zapraszam do oglądania!





Zachęcam do komentowania i oceniania ilustracji.
Życzę miłej reszty dnia! 😉

Komentarze

  1. Przepięknie ci to wychodzi! Chciałabym mieć taki tatuaż :) jest naprawdę boski ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca!! Nic tylko zazdrościć umiejętności :D

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne. ! Widać, że masz talent.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny!<3 chciałabym umieć tak malować

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie pozdrawiam 😉😉

    OdpowiedzUsuń
  6. It's so beautiful! Great post darling! Have a nice day!♥

    New post is on my blog, Malefica

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja natomiast jestem ciekawa jak wyglądałaby jego wersja w kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam o tym, może to sprawdzę ;) Jeżeli byłby to typowy motyl bez urozmaiceń to jak najbardziej byłby w kolorach, ale ten.. Może jedynie jakiś dodatek w kolorze ;)

      Usuń
  8. Ciekawy projekt ;) Nie przepadam za tatuażami, ale kto wie czy na takiego małego motylka bym się nie skusiła ;) Pozdrawiam!
    https://paznokciefryzurymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie rysujesz. Ta aplikacja, którą się zainspirowałaś jest wspaniała. Ja dzięki temu na urodziny chłopaka prezent miałam piękny.
    Pozdrawiam.
    Dopiero zaczynam przygodę z blogiem.
    Jak masz czas i chęć to zapraszam. Komentarze typu co mogłabym zmienić itd mile widziane. Dziękuję.
    https://incrediblerzeczy.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem tutaj po raz pierwszy. Rysunek bardzo ładny;) Super byłoby, gdybyś powiększyła zdjęcia, wtedy lepiej by się je oglądało. Pozdrawiam!

    Zapraszamy na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jeżeli kliknie się na zdjęcie ono się powiększy ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  11. fajnie to wygląda! taki tatuaż mogłabym sobie sprawić :)
    bardzo spodobał mi się Twój blog - dodałam z przyjemnością do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, świetna praca! Gdybym nie miała już zaplanowanego tatuażu to bym na pewno od ciebie go odkupila. Rób to co robisz kochana. Pozdrawiam, poulciak

    OdpowiedzUsuń
  13. wow its awesome darling..!! its realy beautifull,keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że wreszcie mam okazje odwiedzić Twój blog :) Nie spodziewałam się, że takie fantastyczne tutaj prace zastane :) Masz wielki talent i obyś go rozwijała, żeby był jeszcze większy. Ilustracja motylka jest prześliczna i nie przeszkadza tutaj, że motyl jest czarno biały :) Nie mogę się doczekać Twoich kolejnych prac, bo jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobra praca. Osobiście też czasem kiedy rysuję inspiruję się aplikacją Pinterest. Zapraszam na swój blog i do galerii rysunków. :)
    Pozdrawiam.
    alabastrowaherbata.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny wzór. Wyglądał by pięknie jako tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! Świetny post, tatuaż przepiękny :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Such a nicely written post, love the photos too. I'm following you now and I hope that we can be really great blog friends.
    ❤️
    https://ccaammblog.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zajrzyj także: