Deer - tattoo.

Dziś przychodzę do Was z nową geometryczną, prostą ilustracją przedstawiającą głowę jelenia.. W pewnym sensie można go nazwać nawet portretem 😅 Rysunek nadaje się na wzór tatuażu. 
Jestem z siebie zadowolona, starałam się jak zwykle przy każdej ilustracji, 
aby była ona estetyczna i podobała się nie tylko mi, ale i innym. 😊 
Do jej wykonania użyłam: ołówka Progresso 2B, linijki oraz czarnego pisaka.

To tyle tytułem wstępu.. Zapraszam więc do oglądania!
Zachęcam do oceniania rysunku poniżej i komentowania! 😊





Miłego wieczoru!
Zachęcam również do oglądania wcześniejszych postów!
😊


Komentarze

  1. wow bardzo fajny i na prawdę nadaje się jako tatuaż!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, ale śliczny rysunek! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że zdjęcia są takie małe bo chętnie pooglądałabym je lepiej :d
    kolejna świetna praca :) uwielbiam geometryczne wzory <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Jeśli klikniesz na zdjęcie wyskoczy Ci powiększone :)

      Usuń
  4. Wygląda rewelacyjnie! Masz talent! :) www.sewama.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie zawsze lubiłem geometryczne rysunki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny efekt końcowy. Sama równie bardzo często tworzę rysunki w tym stylu w moim bujo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Mogłabym mieć taki tatuaż , bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wyszedł Ci ten projekt! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalenie mi się coś takiego podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda cudownie! Muszę przyznać, że z wielką chęcią wytatuowałabym sobie taki wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne. ;) uwielbiam geometryczne ilustracje, szczególnie te przedstawiające zwierzęta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny!!! Uwielbiam takie wzory! Nawet z chęcią zrobiłabym sobie taki tatuaż, choć ich nie znoszę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. rysunek świetny! zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super rysunek :) Szkoda, że ja tak nie umiem rysować :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wygląda, aż sama bym się skusiła na taki! ŚWIETNY! <3

    https://livetourevel.blogspot.com/2017/11/fit-couple.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! Mega rysunek bardzo mi się podoba :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie, mozna patrzeć godzinami i nie znudzi się!

    Pozdrawiam,
    mariadoeseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne ! Widać jak się starałaś, cudowny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow naprawdę świetnie to wygląda. Sam rysuję i często w swoje prace wplatam motyw geometryczny :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie geometryczne, minimalistyczne ale wyraźne tatuaże.

    OdpowiedzUsuń
  21. Tatuaż był by cudowny 😍 już mam taką własną wizję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne to ! widziałam na pintereście coś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  23. :o świetny rysunek! Idealny na tatuaż :D
    https://freakshowparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Robi wrażenie. Jest szansa na (odpłatne) stworzenie szablonu na tatuaż u Ciebie w przyszłości czy raczej nie przewidujesz? Byłbym chętny, zdecydowanie.

    www.thewonderland.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślę, że tak, jeżeli spodobałoby Ci się coś co tutaj zamieszczam to dlaczego nie ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Zajrzyj także: