Deer draw

To mój pierwszy post w nowym roku! Jako, że ilustracje takie jak :
Deer TattooChristmas Deer bardzo Wam się podobają, narysowałam kolejnego jelenia. 😉 
Jest on inny niż dotychczas, ponieważ przedstawia jelenia w całości.
Rysunek wykonałam używając wyłącznie czarnego pisaka.
Jestem zadowolona z efektu końcowego. Chcę go przenieś również na większy format A3 i umieścić go w ramce. Ilustrację tę będzie można nazwać plakatem, który będzie się świetnie prezentować na ścianie. Mam nadzieję, że Wam również się spodoba! 😊

Zachęcam Was do komentowania i oceniania ilustracji!
Zapraszam do oglądania!




Życzę Wam miłego piątkowego wieczoru! 😉


Komentarze

  1. Jaaacie, przepiękny ten plakacik! Mega!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No muszę powiedzieć, że świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Look awesome! Nice post darling, so good and interesting, love it!
    Enjoy in weekend! ♥

    New review post is on my blog. ♥
    Visit me here: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/
    Maleficent ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś wspaniałego ! Zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zajrzyj także: