Christmas Deer.

Przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia trwają.. Dziś przychodzę do Was już wiadomo po tytule, że z czymś świątecznym. 😊
Świąteczny jeleń/renifer jak kto woli, bardziej pasuje renifer, więc na tym pozostanę.
Ilustracja wyszła bardzo dobrze, efekt końcowy bardzo mi się podoba, myślę ,że Wam również przypadnie do gustu. Są tam malutkie elementy kolorystyczne - lampki czerwone i niebieskie nadające świąteczny klimat temu rysunkowi. Wykonany został pisakami Stabilo. 

Po tym krótkim wstępie.. Zapraszam do oglądania!
Zachęcam do komentowania i oceniania ilustracji po przez reakcje poniżej zdjęć. 😊





Miłego Wieczoru! 
😉

Komentarze

  1. Naprawde masz talent <3 Kocham tego typu rysunki, proste i modernistyczne <3

    http://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam patrzeć na twoje nowe prace <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci to wyszło ♥ Miłe dla oka ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, zazdroszczę talentu! Ja niestety nie mam żadnych artystycznych zdolności, więc obawiam się że w moim wydaniu kartka nie wyszłaby tak ładnie jak u Ciebie :P

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować zawsze można, może akurat by się udało ;)

      Usuń
  5. Świetny rysunek. :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O jacie ! Rzeczywiście cudownie wygląda to Twoje dzieło �� święta już za dwa dni! Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby prosty rysunek ale równie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rysunek jest genialny !♥
    Zapraszam także na mojego bloga, będzie mi miło :) --> dayllie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Przepiękny rysunek na kartkę :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl

    Wesołych Świąt!
    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudo, bardzo mi się podoba! Masz talent!!! :))


    https://buszujwkuchni.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, i kolory jak fajnie dobrane

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój blog jako pierwszy trafił do mojej listy ulubionych blogów!
    Piękna jest Twoja twórczość

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zajrzyj także: