Dzień postaci z bajek!

Skoro jest dziś Dzień postaci z bajek to przychodzę do Was właśnie z takimi ilustracjami! 
Postacie z bajek, rysowałam już wcześniej i odwołuję Was tutaj → Bajkowe postacie I , Bajkowe postacie II , Bajkowo III , Mickey Mouse oraz Gdzie jest Nemo?
Ale dziś mam coś innego do pokazania.. postać, którą uwielbiam z dzieciństwa z bajki pt.: 
"Sylwester i Tweety na tropie" , jest nią kanarek Tweety oraz dwie postaci z "Krainy lodu", 
bo ich nie mogło zabraknąć w ten dzień! 😊 
Myślę, że znacie tych wszystkich bohaterów, których dziś chce przedstawić na moich ilustracjach.

Zapraszam do oglądania!

Tweety'ego, narysowałam go już jakiś czas temu.




Elsa - "Kraina lodu":



Starałam się jak najlepiej narysować tę postać, zwykle rysuję całkiem coś innego, nie rysuję twarzy, ale mam nadzieję, że Elsa jest chodź trochę podobna do tej filmowej. 😊

Bałwan Olaf - "Kraina lodu" :



Mam nadzieję, że ilustrację się podobały. 

Zachęcam do oceniania i komentowania! 😊
Miłego wieczoru!








Komentarze

  1. Extra,świetne prace! Pozdrawiam i powodzenia w dalszym rysowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze rysunki, powodzenia w rozwijaniu talentu i pasji kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, amazing, you are so talented, wonderful!
    So nice and interesting post, my dear. Amazing photos.
    I'm first time on your blog but I really like it.
    I'd love to make blog-friendship by following to each other.
    Have a nice day, darling.Hope see you soon.
    Visit my blog, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much! I invite more often to my blog. :)

      Usuń
  4. Olaf najlepszy <3 <3 a Elza też dobrze Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prace, czekam na kolejne! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej mi się podobają postacie z Krainy Lodu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Tweety skradł moje serce :) Ślicznie rysujesz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace, masz ogromny talent! ❤️ Chciałabym umieć tak rysować 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś moje córki oglądały bajkę OZZY czy jakoś tak i też malowały później postacie z bajek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie oglądałam, ale odtworzyłam te postaci z pamięci :))

      Usuń
  10. No proszę, miłe i sympatyczne ilustracje :) Ja jednak wolałam Sylwestra... jakoś tak zawsze ciągnęło mnie do tych "czarnych" bajkowych charakterów, które dostawały po tyłku od tych uznanych za bezbronne. :D Postacie z Krainy Lodu - bomba. Tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne ilustracje!! Jak dla mnie Tweety najlepszy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam oglądać filmy animowane. do postaci z bajek z dzieciństwa mam sentyment do dziś. Na moim ciele nawet niedługo pojawi sie tatuaż z motywem myszki miki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy Tweety :) piękne rysunki, sama również czasem lubię coś narysować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne obrazki zwłaszcza ptaszek jest uroczy

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie Ci wszystko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie rysujesz. Masz talent
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zajrzyj także: