Compass - tattoo.

Dziś przedstawiam Wam ilustrację, którą można wykorzystać jako wzór tatuażu.  Jest to kompas ozdobiony kilkoma dodatkowymi elementami, które nadają mu odpowiedni charakter.
Rysunek jest prosty bez jakiś udziwnień.. właśnie ta prostota jest w nim najlepsza.
Osobiście podoba mi się efekt końcowy mojej pracy, jaki udało mi się uzyskać. Pomimo tego, że trzęsła mi się dłoń (jak zawsze), ale ilustracja wyszła dobrze.
Wykonałam ją przy użyciu: ołówka 2B, linijki oraz czarnego pisaka. 
Zachęcam do komentowania i oceniania ilustracji poprzez reakcję ( zamieszczone pod rysunkiem ).
A więc zapraszam do oglądania! 😉




Mam nadzieję, że ilustracja się spodobała.
Zapraszam również do oglądania wcześniejszych postów!

Miłego wieczoru!
Dziś środa, więc jeszcze troszkę i za niedługo weekend!
😊

Komentarze

  1. ale cudne rysunki! ja się tam nie nadaję, ale podziwiam pracę :)

    https://toolittleofrhys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny rewelacyjny rysunek tylko potwierdzający ogromny talent

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Bardzo pasuje na wzór właśnie tatuażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent naprawdę! 💗 genialny rysunek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ♡ Świetna praca. Aż mi się zamarzył tatuaż o takim wzorze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) To nie pozostaje nic tylko zrobić ;)

      Usuń
  6. Z posta na post publikujesz coraz lepsze, ładniejsze, bardziej symetryczne pracę! Mega progres, fajnie sie czyta i ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama bardzo lubię rysować, jednak nie mam takiego zapału i wyobraźni jak Ty! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale często dodajesz posty. Widać pasję:) Kompas to ciekawy motyw na tatuaż.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio zastanawialam sie nad tatuazem-kompasem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie ci wyszedł ten kompas
    pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow świetny pomysł na tatuaż :) robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  12. Fenomenalna praca, aż chce sie patrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku jak my kochamy ten blog! :) Mam mega wyobraźnie kochana oczywiście talent!

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post darling. so nice and itneresting. That would be amazing tattoo.
    Have a nice day, darling.
    How to make the best lips scrub? Write about it, on my blog.
    New post is here. Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzy mi się tatuaż w takim stylu :) przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie świetny pomysł na tatuaż. Proste czasem jest po prostu najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie ze sie podoba :) masz naprawde wielki talent 😊 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zajrzyj także: