Flamingo

Hej! Dawno mnie tu nie było dlatego, że miałam matury.. ale już jestem po wszystkich egzaminach maturalnych ! Teraz zaczęłam najdłuższe wakacje w życiu i będę miała dużo czasu. Będę tutaj aktywniejsza.😊
Przychodzę dziś do Was z ilustracją w wakacyjnym klimacie. 
Flaming - pastelowo różowy, to cudowny kolor, mój ulubiony. Wykonałam go bez użycia lilijki, nadało to charakter temu rysunkowi, widać, że jest to praca ręczna. 
Przybory jakie używałam do wykonania ilustracji to:
cienkopis Stabilo ciemny róż oraz czarny, Promarker w kolorze baby pink.
Mam nadzieję, że rysunek Wam się spodobał.

Zapraszam do oglądania! 😊




Zachęcam do dodawania reakcji i komentowania!
Miłego dnia!


Komentarze

  1. Ojejku! Masz talent kochana 😃♥️ Świetnie Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny flaming! Jejku, nawet nie wiesz jak bardzo kocham je! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię flamingi, a te są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeuroczy fleming! <3 Przypomina mi bluzki z ZOiO, bo mieli kiedyś pełne flemingów https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/krotki-rekaw/ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Muszę zobaczyć, bo szczerze mówiąc nie widziałam takich bluzek ;)

      Usuń
  5. Pięknie jak zawsze! ♥
    http:/istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku kocham flamingi!!!! :))) super rysujesz ;) czekam na więcej :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny :) nadawal by się na jakąś pocztówkę z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny jak zawsze ! Fajnie że wróciłaś.
    Życzę Ci udanych najdłuższych wakacji w życiu ! ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby zwykły flaming, jednak mnie urzekł! Twoje prace są śliczne, a ten blog to strzał w dziesiątkę! Zapraszam do mnie, znajdziesz tam także galerię moich kolorowanych prac, covery i opowiadania <3

    https://artmusicwritelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zajrzyj także: