Botanic flower draw.

Wiem, że mnie tu długo nie było, ale wracam i mam nadzieję, że uda mi się częściej coś wrzucać i dzielić się z Wami nowymi ilustracjami. 😊
Dziś przychodzę do Was z ilustracją kwiatową, z serii botanicznej, jeśli tak to mogę nazwać.
Wykonałam ją używając ołówka i czarnego pisaka, czyli klasyczne połączenie jak dla mnie.

Będzie tu dość wiosennie, bo już za niedługo kolejny rysunek z kwiatami w roli głównej. 
Mam nadzieję, że spodoba Wam się ta ilustracja! 

Życzę miłej i słonecznej niedzieli!
I zapraszam do oglądania! 😉




Zachęcam do komentowania i oceniania ilustracji ;)

Zapraszam Was również na Fanpage:
Jeżeli chcecie być na bieżąco, zachęcam do polubienia 😊
Tam zapowiadam posty wcześniej.

Komentarze

  1. Pięknie Ci wyszło. Od razu czuć wiosnę :) o tak więcej kwiatów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny rysunek i jak zawsze piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful post, my dear, really interesting!
    Have a nice weekend! ♥

    New post is on my blog!
    Visit me, Malefica

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post, dear!

    Have a nice week!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama uwielbiam rysować podobne rzeczy, wyszło super, trochę jak projekt tatuażu!

    Zapraszam do siebie: http://xbinix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you! Have a nice day too ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny rysunek , pozdrawiam . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post. : D <3

    follow for follow?

    www.jfashionlover.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, such a great talent. The sketch is so beautiful.


    New post alert: www.glamourzone.org

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zajrzyj także: