Sketch - Planets on the hands.

Ferie zimowe czas zacząć! Zapowiadam większą aktywność tutaj.. 😊
Dziś chciałam przedstawić Wam nietypowe połączenie dłoni i kilku planet ( specjalnie nie narysowałam wszystkich z układu słonecznego ).  
Jest to szkic, który całkiem ciekawie się prezentuje. Po raz pierwszy narysowałam dłoń, nie jest ona idealna, ale z czasem dojdę do perfekcji - tak myślę.. 😅 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Zachęcam do komentowania i oceniania ilustracji poniżej!

Zapraszam do oglądania! 😉





Życzę Miłego wieczoru! 

Komentarze

  1. Z każdym rysunek coraz bardziej się rozwijasz!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie rysujesz, u mnie dzisiaj też trochę artystycznie.
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na pierwsze rysunki to owszem ładnie ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rysunki :D Miłych feri!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda! Masz talent! Zapraszam do mnie Www.oszczednie-modnie-zklasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba! Czekam na więcej :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się,coś innego :)
    http://nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zajrzyj także: