Mandala - Czarna czy pastelowa?

Dziś przychodzę do Was z dwiema ilustracjami, są to takie same mandale, ale w dwóch wersjach. Klasyczna - czarna, sam kontur, nie ma wypełnienia oraz pastelowa - wypełniona trzema kolorkami.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się ta mandala!
Ciekawe, która bardziej.. Czarna czy pastelowa? 
Piszcie w komentarzach. 😃

Zapraszam do oglądania!







Jak powstaje taka mandala?
Najpierw warto przygotować linie pomocnicze - potrzeba do tego cyrkla, ołówka i linijki.
Jeżeli linie pomocnicze są gotowe można przejść do szkicowania mandali.
I to by było na tyle.. 😁




Życzę miłego wieczoru! 

Zapraszam i zachęcam do obserwowania profilu na instagramie:

Komentarze

  1. Cudo! Życzę udanych ferii i jeszcze więcej postów w tym wolnym czasie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to pięknie wygląda w pastelowej wersji, masz rękę do rysowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie namalowane. chyba zgapię sobie do mojego bullet journal :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym miala więcej czasu na pewno bym robila cos podobnego. Swietnie Ci to wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, jestem pierwszy raz na Twoim blogu i powiem Ci, że naprawdę mi się tutaj podoba. Ciekawie piszesz, wygląd bloga jest przejrzysty i zadbany i do tego bardzo ładne zdjęcia. Nie pogadasz haha, chętnie zaobserwuję i będę często tu zaglądać- tego możesz być pewna.

    Jeśli masz ochotę, wpadnij też do mnie i zostaw po sobie jakiś komentarz. Myślę, że spodoba Ci się u mnie ♥



    https://angelika-malinowska.blogspot.com/2018/01/troche-lata.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, cieszę się, że Ci się spodobało! Dziękuję! I pozdrawiam ;)
      Chętnie zajrzę do Ciebie ;)

      Usuń
  6. Czarno biało i pastelowo, obie te wersje są cudowne <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm nie mam pojęcia która podoba mi się bardziej, obie są bardzo ładne, lecz chyba w kolorach bardziej przypadła mi do gustu :) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. absolutny szacun, za narysowanie mandali, dla mnie jest za trudna ta decyzja czy kolor czy nie, zawsze są piękne

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wygląda zarówno czarno-biało jak i w kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Wygląda świetnie czarno - białe jak i kolorowe ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie są boskie! Super :D
    https://freakshowparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe rysunki! :)
    Jednak chyba wygrywa ten pastelowy , pozdrawiam :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow jakie to piękne! <3
    Wielka inspiracja!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie! Zawsze zazdroszczę jak ktoś ma taki talent - ja niestety mam dwie lewe do takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie to śliczne bardziej podoba mi się pastelowy rysunek :)
    Ja do rysowania mam dwie lewe ręce.
    Masz prawdziwy talent.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, so nice and interesting! Like it!
    You are so talented! Have a nice day darling! ♥
    Visit: My blog ♥ Malefica!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne rysunki, doceniam precyzję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda imponujaco. Na pierwsze spojrzenie myślałam że to wydrukowałaś. Ale jednego nie można ci odmówić - talentu. Ja należę do tych co z rysunkiem mają niewiele wspólnego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetna:) Podziwiam Cię, szczerze, ja bym do takiego zajęcia nie miała cierpliwości przede wszystkim:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Akurat do tego mam cierpliwość haha.. Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Swego czasu też bawiłam się w rysowanie mandali. Jest to strasznie czasochłonne, ale efekt końcowy jest wspaniały i warty całej tej ciężkiej pracy:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Black Shadow

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie wersje wyglądają świetnie! Podziwiam, ja nawet prostej kreski rysowac nie potrafię ...
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie wersje znakomite, pastelową chętnie bym sobie wytatuowała... Choć ciekawe, jak wyglądałaby czarna ;)
    https://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;)
      Na tatuaż nadaje się jak najbardziej ;)

      Usuń
  23. Jakie to cuda! 😍 Ja w życiu nie zrobiłabym czegoś takiego, nie mam takiego talentu :D ja wole wersje czarna ❤️ Makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie! Masz talent dziewczyno! Czekam na więcej wpisów! Zapraszam www.oliv-an.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zajrzyj także: