Hello december!

Już grudzień! Za niedługo święta! ⭐ Przygotowania, pieczenie ciasteczek, porządki itp. 
Na zewnątrz pięknie biało, oby ten śnieg utrzymał się jak najdłużej. A więc dziś przychodzę do Was z kaligrafią, taką niewielką, symbolizującą nadchodzący magiczny czas świąt!
Wykonanie: Kaligrafia w kolorze czarnym, a wokół niej okrąg czerwonych i zielonych kółeczek.
Myślę, że Wam się spodoba. 😊

Zapraszam do oglądania!
I jak zwykle zachęcam do komentowania i oceniania pracy!




Miłego wieczoru! ⭐😉

Komentarze

  1. Ja nie mogę uwierzyć, że już jest grudzień ale to szybko zleciało :O
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam te fotki na insta! <3 Ma niesamowity talent! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda wspaniale ! Zazdroszczę ci talentu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, ale geometryczny jeleń skradł moje serce ;*
    https://aleksandrakuk.blogspot.com/2017/12/maseczkomania-maseczka-gruszkowa.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna grafika! Masz wielki talent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Listopad minął mi jak tydzień! Piękna kaligrafia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wykonanie ;) Uwielbiam te kuleczki :D

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie. podoba mi się. ja się chciałam nauczyć kaligrafii do prowadzenia bullet journal, ale po pół roku znudziło mnie prowadzenie bujo. okazalo sie,ze to mi zajmuje sporo czasy. porobienie wszystkiego, tabelek, a potem weź to wypelniaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja również prowadziłam przez chwile bullet journal, ale zastąpiłam go kalendarzem, który jest podobny ;)

      Usuń
  9. Jak zawsze prześliczne :) w Poznaniu niestety nie ma śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. rysunek piękny jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekamy terst na święta a tak to minie że wkrótce będzie znowu lato 😀 www.meriskarecenzuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie mogę uwierzyć, że to już grudzień! U mnie akurat za oknem zielono haha :D I ładne słoneczko:) Ale mam nadzieję, że na święta śnieg będzie ;)
    Zawsze podziwiałam ludzi, którzy robią kaligrafię. Ja totalnie nie mam do tego cierpliwości. Ogólnie to lubię rysować, ale to nie moja bajka, tak samo jak i farby :)
    Mi się bardzo podoba. Jestem naprawdę pod wrażeniem ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ;) Ja może kiedyś przekonam się do farb, ale no zobaczę czy coś z tego wyjdzie.. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  13. My kochamy grudzień! Nie dość, że odliczanie dni do świąt jest tak cudne, to gdy już te święta nadejdą każdy z naszej rodziny chodzi taki uśmiechnięty ^^ I do tego prezenty! :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie prezentuje się to :) Uwielbiam grudzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten czas tak szybko leci... Jeszcze pamiętam sierpniowy obóz harcerski a tu już witamy nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Slicznie wyglada 😊 zazdroszcze talentu 😉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zajrzyj także: