Christmas is coming !

Święta coraz bliżej! Wczoraj Mikołaj a już za niedługo święta Bożego Narodzenia. 
Uwielbiam świąteczny czas! Co roku robię jakieś dekoracje świąteczne, tym razem wieniec świąteczny do powieszenia na drzwi oraz coś do ramki, czyli ilustracja, 
którą Wam dzisiaj chcę pokazać. 
Do jej narysowania zainspirował mnie renifer, który umieściłam na wieńcu.
Mam nadzieję, że spodoba się Wam ten rysunek! 😉

Zapraszam do oglądania!
Zachęcam również do komentowania i oceniania ilustracji poprzez reakcje 😊




Miłego wieczoru!

Komentarze

  1. Piękny rysunek ;) I bardzo fajne świecące kuleczki ♥
    Tobie również miłego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny rysunek i zdjęcia także bardzo mi się podobają <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju rysunek jest piękny jak wszystko co rysujesz !
    Uwielbiam twojego bloga.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny rysunek, a zdjęcia cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny! Zawsze bardzo ładne zdjęcia robisz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie jak zawsze :) www.meriskarecenzuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki ten renifer. Bardzo ładne i klimatyczne zdjęcia :)
    nusiabl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny rysunek :) A wykonane ręcznie ozdoby wręcz uwielbiam. Zawsze mają w sobie to "coś".:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow bardzo fajny wieniec i rysunek. W ogóle poprzeglądałam twoje inne prace są cudowne. Zazdroszczę talentu.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny rysunek! jak ja bym chciała tak ładnie malować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudowny jest ten wieniec! Ja także uwielbiam stroić dom w świąteczne dekoracje. Te kolorowe łańcuchy oraz lampki dają tak niesamowitego klimatu! Dzisiaj chyba w końcu muszę się za to zabrać :)
    Rysunek jak zwykle genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! ;) święta to piękny czas. ;)

      Usuń
  13. Świetnie to wygląda :) gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  14. Rysunek śliczny a na taki wieniec za mało czasu, żeby zrobić 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny rysunek! :) Ja również uwielbiam świąteczny czas.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobiło się tak christmasowo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny ten wieniec, bardzo klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super rysunek! Ja również uwielbiam święta. Dzięki temu że można wtedy odetchnąć, jest to jedyny czas w którym ja sama również mogę się oddać pracom artystycznym :)

    Pozdrawiam, ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie rysujesz. u mnie na instagramie też święta ;-] Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zajrzyj także: