Halloween!

Dziś Halloween - święto pogańskie, które już raczej na stałe wpisało się do naszej kultury.
Ja osobiście nie obchodzę tego święta, ale stworzyłam ilustrację Halloween'ową, występują w niej klasyczne symbole tj.: dynia - na pierwszym planie, nietoperz, duch i różne ozdobniki. Nie byłabym sobą, gdybym nie użyła wzorów do wypełnienia jakiegoś elementu rysunku.. 😁 
Jestem zadowolona z efektu końcowego. Miało być mrocznie, może nie wyszło strasznie, ale myślę, że udało mi się uzyskać i oddać klimat halloween na tej ilustracji!

Sami oceńcie, zachęcam do komentowania postu! I zapraszam Was do oglądania! 😊




Ilustracja bez kolorów, z poprawionymi konturami:


Miłego wieczoru! 😊

Komentarze

  1. Zazdroszczę talentu, naprawdę wychodzi Ci to świetnie. Te rysunki są naprawdę dobre. Pozdrawiam, Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjnie....dziewczyno masz mega talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty pięknie rysujesz! Zawsze chciałam mieć taki talent :((

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowo w tym roku nie obchodziłam. :(
    Podoba mi się, ma taki klimacik.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestes strasznie utalentowana a rysunek jest przepiekny idealnie nadaje sie do ramki zeby go gdzies powiesic <3
    Osobiscie uwielbiam Halloween jednak w tym roku strasznie sie zawiodlam (jesli jestes ciekawa to zapraszam na moj najnowszy post gdzie wypisalam moje mysli <3)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rysunek, ja na Halloween zrobiłam babkę z czekoladową pajęczyną i pająkami
    https://wanilioweimprowizacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo same śliczne rysunki na tym blogu! <3 Bardzo nam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zajrzyj także: