Travel theme

Hej! Dziś przychodzę przedstawić Wam nową ilustrację zainspirowaną podróżami, czy podróżowaniem dookoła świata! Szkic planety Ziemi z połączeniem kilku dodatkowych elementów, tworzy ciekawą kompozycje przedstawioną na tym rysunku. 😊 Bardzo mi się podoba, jestem zadowolona z efektu końcowego! Myślę, że ta ilustracja mogłaby być wykorzystana jako wzór tatuażu dla osoby, która kocha podróżować.
Do jej wykonania użyłam trzech rzeczy: ołówka Progresso 2B, cyrkla oraz czarnego pisaka.
Wypełnienia kontynentów zostały specjalnie wypełnione nie dokładnie, aby uzyskać taki a nie inny efekt.

Myślę, że rysunek Wam się spodoba. Zachęcam do komentowania tego postu jak i tych wcześniejszych! Zapraszam do oglądania!




Szkic:


Zachęcam również do oceniania ilustracji!
Miłego wieczoru! 😊

Komentarze

  1. Kurde, zazdroszczę Ci talentu. Wszystkie rysunki są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilustracja bardzo mi się podoba :) Masz talent !

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie to przedstawiłaś :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rysunki w Twoim wykonaniu to jak poezja ... Coś pięknego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rysujesz. Czekam na więcej rysunków w twoim wykonaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Zapraszam na fanpage mojego bloga, jeżeli chcesz być na bieżąco z nowościami ;)

      Usuń
  6. Rysunek wyszedł ślicznie!
    Ja też bardzo lubię rysować
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę talentu, bardzo ładna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz świetne prace :o powinnaś tworzyć wzory na tatuaże, Mandala III to coś pięknego <3 a ta ziemia to super kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Właśnie robię coś w tym kierunku ;) Dziękuję i pozdrawiam! ;*

      Usuń
  9. Rewelacyjny rysunek! <3
    Zdolniacha z Ciebie!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne! Masz bardzo duży talent.
    https://recenzjella.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz ogromny talent.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Such cool inspiration! Have a great day ahead!

    New follower! Follow back? ;)
    🎃 MARY MARÍA STYLE 🎃

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę zazdroszczę Ci talentu :)
    Śliczne rysunki ;)) Czekam na więcej.

    Pozdrawiam i zapraszam;
    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    Obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  14. super! :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Dziękuję i również pozdrawiam! ;))

      Usuń
  15. Piękny rysunek *.* Można tylko pozazdrościć talentu ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy pomysł z przedstawieniem kuli ziemskiej! Bardzo mi się podoba :)
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie rysujesz czekam na więcej takich postów na blogu :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna ilustracja!:)
    Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi! Dziękuję i pozdrawiam! ;)

      Usuń
    2. Faktycznie jest to dobry szkic ,który nada się na tatuaż . Zazdroszczę umiejętności . Ja kiedyś też rysowałam jak byłam młodsza, ale niestety zaniedbałam. Piękny efekt końcowy. Pozdrawiam : )

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo! Pozdrawiam ;)

      Usuń
  19. Pięknie rysujesz . Trzymam kciuki żeby ta pasja się rozwijała . Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Rysujesz fantastycznie. Zazdroszczę Ci ! Pierwsza myśl jaka mi przyszła to właśnie idealny wzór na tatuaż !
    Obserwuję !
    Pozdrawiam :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda świetnie, zazdroszczę talentu:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zajrzyj także: